۹ پاسخ

ای خدااا نی نی🥺😍

پماد آد بگیر دختر منم داشت دکتر پماد آد داد

عادیه هی میره میاد و ب مرور کلا دیگ میره

اگر دون دون قرمز شده
طبیعیه نباید به پوست نوزاد زیاد دست زد و اینکه اصلا صورت نوزاد رو نباید بوسید
منم دخترم صورتش پر شده بود از دون دون قرمز بردمش دکتر گفتش چون فضای داخل رحم و بیرون عوض شده پوست حساس شده و اصلا نباید دست به صورت نوزاد زد و خودش کم کم خوب میشه

شاید چیزای گرم خوردی اینجوری شده

پسر منم داشت..از گرمیه میخوریم شیر میدیم اینجوری میشه

میگن از گرمی‌جات نینی منم داره تو صورتش

چه دختر نازیییی

حتما آلرژی داره

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان آیلا 🩷 آیهان💙 مامان آیلا 🩷 آیهان💙 ۱۶ ماهگی