خانما میش رابطه داشت ت بارداری

۷ پاسخ

من سر قبلی اصلا نداشتم با اینکه میلم خیلییییی بود ولی سر این تر دوهفته ده روز یه بار خیلی ملایم دارم احساس میکنم اینجوری خیلی حالم از نظر روحی بهتره

ماکه از اول بارداری نداشتیم النکه سرکلاژم بدتر🫢

دکترت باید بذاره ،من که دکترا گفتن اوکیه ،بازم چون میترسیدیم نداشتیم رابطه

اگه لکه بینی و خون ریزی خدایی نکرده نداری میتونی

اگه طول سرویکست خوبه و دکتر منع نکرده اره میتونی

اگر طول سرویکست خوب باشه و دکتر منعت نکرده باشه آره اما خیلی کم در ماه یک الی ۲بار

اگر دکترت ممنوع نکرده

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد