س خانما قند ت بارداری خطر داره؟

۶ پاسخ

بله رعایت نشه خطر داره باید تحت نظر باشی

اره بره بالا باید انسولین بزنی خیلی خطرناکه

سلام خوشگلم. بله بالا بودنش خطرناكه هم براي مادر هم براي جنين. اما اگر قندتون بالاست نترسسد قابل كنترل هست با دارو و تغذيه .

باید کنترول بشه دیگه عزیزم خطر ک حتما داره ولی بازم جای نگرانی نیس دارو میدن ک بهتر شی

اره ولی اگه بالا باشه دکتر قرص میده

بله خطر داره

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان nahal مامان nahal هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان نینی گل🩷 مامان نینی گل🩷 هفته سی‌ودوم بارداری