خانما اکستیشن مژه تو بارداری خطر داره؟

۶ پاسخ

عزیزم بهتره ماه آخر انجام بدی چون ممکنه بخاطر تغییرات هورمونی چسبش درست عمل نکنه و نچسبه

ترکیبات شیمیایی مواد مضره

من اکستنشن داشتم همون هفته های اول دیگه نرفتم‌ترمیم
ترسیدم ضرر داشته باشه

بله مضره ترکیبات شیمیایی چسب مخصوص اکستنشن برای جنین مضر باشد، همچنین ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی بدن مادر در دوران بارداری باعث ایجاد حساسیت شود.

مث اینکه میگن خوب نیس بخاطر اون چسب و ایناش بهرحال مواد شیمیاییه

فک کنم ن اینکه ساعت ها باید روی کمرت دراز بکشی بده

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری