خانما کیا ت بارداری رابطع داره و داشته

۱۳ پاسخ

من ندارم چون ب استرس بعدش نمی ارزه

من چون بدن حساسی دارم و مداوم قبل بارداری عفونت و خارش واژن میگرفتم الان پنج ماهه که ندارم چون اگ بازم عفونت بگیرم سلامت بچه به خطر میافته و تو بارداری هردارویی رو هم نمیشه استفاده کرد

من که اصلا نداشتم

من ندارم
یکبار داشتم به غلط کردن افتادم

ما از اولش داشتیم

همیشه داریم

ما که الان ۶ ماهه رابطه نداریم ،دکتر‌کفت مشکلی نیست ولی همسرم میگه بچه واجب تره ،میترسیم خودمون نمیدونم چرا

من ازاولش داشتم تاالان

بستگی به شرایط داره

من هیچ ندارم

همه.

وا
همه دارن😑

همه😐

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان تودلی، مامان تودلی، هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی