خانما کیا رو بارداری فرنی میخورین تاثیریم داره

۴ پاسخ

من اوایل می‌خوردم خوبه مقوی و انرژی دهندس هم شیر داره هم دوست داشتی میتونی مغزیجات هم بزنی

سلام کسی بوده تو انومالی جنسیت و بهش اشتباه گفته باشم

من که میخورم

والا میگن داره

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عسل🩷 مامان عسل🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری