میگن کندر بچه رو بیش فعال میکنه ولی اگر قرص اسیدفولیک میخورین دیگ کندرنخورید چون بچه دیگ بیش ازحد بیش فعال میشه ودهنتون سرویسه
من بچه بیش فعال دیدم ینی پدر مادر نابودن باهاش بقیه ک دیگ نگم فرارین ازش
از خیرش بگذر نخور یع وقت پیش فعال میشه بچه های الان به خودیه خود باهوش ان
۴ماه اول با قند میکوبیدم روزی یه قاشق میخوردم با اب هم سر بچه اولم هم سر این
والا من یه ماهی هست بجای ادامس سقز(ادامس بن) میخورم
ولی کندر اوایل بارداری دو سه بار خوردم فقط
از اوایل بارداریم میخوردم 🤷🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.