خوردن کندر خوب نیست عزیزم ، بجاش ماهی زیاد بخور
من بارداری اولم خوردم حدودا یکی دوماه، البته مرتب ن،یکروز درمیان اینا و هربار اندازه یه عدس
ماشاالله دخترم باهوشه و بچگی خیلی ارومی داشت،البته اسید فولیک نخوردم،میگن هردورو بخوری باعث بیش فعالی میشه.این بارداریمم اسید فولیک رو هفته ای ۲،۳ تا خوردم.الانم هروق یادم بیافته کندر میخورم
شنیدم میگن باعث بیش فعالی و لب شکری بچه میشه
مویز بخور به جاش
مساویه با بیش فعالیه بچه
باعث نفخ دل درد میشه زیاد بخوری خوب نیست
شنیدم میگن نخورین بچه پیش فعال میشه نمیدونم چقد صحت داره
اصلا نخور بچه رو بیش فعال میکنه
شدیدا باعث بیش فعالی بچه میشه
خیلی باهوش میکنه بچه رو
سلام عزیزم من یکسری وسایل برای پسرم کادو اورده بودن ک خودم خریده بودم از قبل الان گذاشتم برای فروش با قیمت پایین ک ی کمکی ب مامانای باردار کرده باشم
دوست داشتی ب تایپک قبلیم سر بزن شاید ب دردت خورد🦋🩵
نخور عزیزم خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.