به ارگاسم رسیدن خانما در بارداری خطر داره؟

۸ پاسخ

نه ربطی نداره

نه بابا

من دکترم چیزی نگفت مشکلی نداشتم هفته ای یه بار به ارگاسم میرسم

اگه بارداری بی خطری داری نه...
به شرطی که جفتتم پایین نباشع

والا میگن دهانه رحم رو شل میکنه واسه کسایی که سابقه سقط و جفت پایین دارن ممنوعه

اگه منع رابطه نباشه نه مشکل ندارد

نه اگه جفت پایین نباشه و هماتوم نباشه نه

خیلییی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیار 💙🩵 مامان مانیار 💙🩵 ۷ ماهگی
مامان نینی گل🩷 مامان نینی گل🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی