خانوما طول سرویکسم ۳۱ هست.. ب ارگاسم رسیدن بده برام؟

۵ پاسخ

بله خیلیم بده منم بچه اولم رعایت نکردم ۳۴ بود شد ۳۱ شد ۲۸ آخرشم با سرکلاژ اورژانسی ۳۱ هفته زایمان کردم

منم ۳۱هست🤕

ارگاسم باعث انقباض رحم میشه سعی کن نداشته باشی

اگ نداشته باشی ک‌بهتر چون یه انقباض کوچیک به رحم وارد میشه بازم از دکترت بپرس

ببین دکترت چی میگه، بالای ۳٠ معمولا خوبه

سوال های مرتبط

مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی