ببخشید ارگاسم در باردار ی ضرر داره

۴ پاسخ

اگر دکترت منع نکرده باشه فکر نکنم

اوووو بزار نفت در بياد😂😂من از ٧ هفته ميشدم تااااا الان ب حرف بقيه گوش نده ارگاسم ربطي نداره اصلا
نزديكي بده اگ جفت پايين باشه يا هماتوم يا سرويكس كم

3ما۶ اول نباشه بهتره

اگ جفت سرراهی هماتوم و طول سرویکس پایین نداشتی اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وحید سحر 🧿💎💎 مامان وحید سحر 🧿💎💎 ۸ ماهگی