خانما در بارداری به ارگاسم رسیدن خطرناکه؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم شما متورال واسه تپش قلب رو مصرف کردید ؟؟مشکلی نداشتین ؟
من واسه تشکیل قلب و اینا میترسم

منم تو بارداری دارم هم سر قبلی هم این ولی میگن نباید از تحریک بشی من از همه جا تحریک شودم ب ارگاسم رسیدم مشگلی نداشتم تو کل بارداری

اگه مشکلی نداری ک نه
دکتر من گفت ارگاسم ی انقباض خیلی خفیف میاره ک باعث مشکل نمیشه

من ۳ ماه اول اصلا نه رابطه داشتم نه ارگاسم
بعد ان تی دکترم گفت میتونی رابطه داشته باشی ولی رو بالا نباشه
پهلو باشع و آروم .
اکه درد داشتی دیگه انجام نده
از ان تی تقریبا یکشب درمیون یا دوشب درمیون رابطه داریم
چندروز پیش آنومالی رفتم خداروشکر همه چیزم خوب بود
اینا رو گفتم که بهت بگم همه چیز بستگی به شرایط بارداری و بدن خودت داره
اگه میبینی بعد ارگاسم و رابطه درد داری تو شکم یا واژن
دیگه انجام نده اصلا

نه گلم اگه طی بارداری دکترت رابطه رو ممنوعیت نکرده باشه هیچ خطری نیست

اگه مشکلی نداشته باشی نه خطرناک نیست

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی