۵ پاسخ

توت فرنگی خیلی حساسیت زا هست زیر ی سال نده بنظرم
شربت نعوتادین بده

حساسیت داره دیگه،نده بهش،بعدم توت فرنگی‌کلا سم خالصه،فقط چین اخرش ک‌سم نمیدن خوبه بگیری مربا کنی و بخوری و ب بچه ات بدی

هیچی دیگه نده بهش حساسیت داشته

پسرت چهار دست پا میره؟؟

با دونه های روش نباید بدی اون دونه ها حساسیت زا هستند

سوال های مرتبط

مامان Arako🦁👑 مامان Arako🦁👑 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی