۱۰ پاسخ

عزیزم چند هفته رفتی نشون داد ساک بچه رو

منم همین بودم
و الآنم هستم

نوکشون کم خودشون خیلی سفت شدن درد میکنن

منم همش ضعف میکنم

ببین تا میتونی بخور ک تا چند هفته دیگه هیچی نمیتونی بخوری 😂😂😂
فقط مواظب باش غذاهای پر ادویه و زعفرون و فست فود و...نخوری .
هر چیزی به اندازه اش.
سعی کن غذای کامل بخوری.
تخم مرغ رو کامل آبپز کن.
خرما تو روز دوتا بخور با سیب درختی و...

وای منم همیطورم

حالا گشنه ترم میشی اولشه

چه علائمی داری؟

طبیعیه عزیزم
ما بین وعده های اصلی غذایی ، میوه و آجیل بخور ، شب ها قبل خواب هم نصف لیوان شیر بخور که نصف شب گشنه‌ت نشه

عادیه خو گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق 🐣♥🥺 مامان فندوق 🐣♥🥺 هفته دهم بارداری
مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته هشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته دوازدهم بارداری