۴ پاسخ

عزیزم منم دارم از چند هفته پیش، دکتر گفت میگرن بارداریه طبیعیه، فقط حواست به فشارت باشه که بالاتر از ۱۲ نره خطرناکه و پایین هم نباشه

طبیعیه اما بازم رفتی پیش دکتر بهش بگو

خیلی شدید باید به دکترت بگی
فشارتو بگیر ببین پایین نیست من سردردبودم فشارم رو ۹ بود پایین بود

من هفته های شما خیلی سردرد میگرفتم
استامینافون ساده بخور

سلام سردرد طبیعی منم سردرد شدید دارم فقط مایعات بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Asal💙 مامان Asal💙 هفته سی‌وهشتم بارداری