سلام دوستان امپول روگام و کی باید بزنم؟

۷ پاسخ

چرابه من گفتن۲۶هفته؟

آهان پس همه نباید بزنن

چی هست

من فک کنم ۳۱ هفته زدم😃

۲۸هفتگی به من گفتن یک بار میزنن یکبارم آمپول روگام رو بعد زایمان گفتن میزنن

۲۸ هفته

عزیزم اخرین پریودت کی بود

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری