خانمان هزینه ی غربالگریه دووم چقدر دادین ؟ ازمایش

۸ پاسخ

کرمانشاه ۸۰۰دادم

ب من گفت ۳۵۰۰
هفته بعددارم

خانوما سلام
کسی توی سونو آنومالی جنینش پیلکتازی داشت ؟

۱۶۰۰ برای اکو قلب جنین هم ۳۰۰ با بیمه تامین اجتماعی

من امروز رفتم بدون بیمه شد 3/400

۲/۵۰۰ازمایش،۱/۶۰۰سنوگرافی

من ۳۸۰۰ دادم با سونو واژینال

یکو ۴۰۰ آزمایش نداشتم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین جانم🫀🫀 مامان سلین جانم🫀🫀 ۴ ماهگی