دخترا هزینه ی آزمایش ،غربالگری دومتون چقدر شد؟

۵ پاسخ

غربالگری دوم آزمایش نداره فقط سنوگرافیه

بستگي به دكتر داره كه چهارگانه رو برات بنويسه يا نه من چون سلفري دادم فقط يكيش رو نوشت كه شد ٢٥٠

۳۰۰تومن

سه میلیون

۳ میلیون

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری