من گاهی رو شکم می‌خوابم اشکال داره؟

۷ پاسخ

نبایدبخوابی

اصلا به روی شکم نخواب، تو هفته های شما مجازه که به پشت بخوابی، سعی کن بیشتر به پهلوی چپ بخوابی که خونرسانی به جنینت بیشتر بشه، اصلا روی شکم نخواب

نباید بخوابی. خونرسانی به جنین کم میشه

سعی کن به پهلو بخوابی تا عادت کنی

اصلا روی شکم نخواب به بچه فشار میاره😐

سعی کن بیشتر به پهلو چپ بخوابی

خب نخواب😐

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد