مامانا من ب شکم می‌خوابم اشکال ک ندارع

۴ پاسخ

خوب شد گفتی من ک رو شکمم میخوابم

من از همین اول رو دست چپ بزور خودمو نگه میدارم

نخواب...منکه نمیخوابیدم
ولی خوب بعضیا تا ۳ماه اصلا نمیفهمن باردارن

وااا خیلیم اشکال داره.اتفاقا باید تو ۳ ماهه اول بارداریت خیلی مراقبت کنی تا جنین بزرگ بشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان بردیا و برهان مامان بردیا و برهان ۱ ماهگی