مامانا من به کمر می‌خوابم اشکال نداره

۴ پاسخ

دکتر به من تا ماه چهارم‌مشکلی نیست

از الان ب پهلو بخواب که عادت کنی

تو سه ماهه اول خطر نداره از سه ماهه دوم به بعد سعی کن بیشتر به پهلو باشی

تا ۲۰ هفته میگن نه

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی