۳ پاسخ

نه ده دقیقه اشکال نداره

من درحدچنددقه میخوابم فقط چون خستم میشه همش ب پهلو

نه عزیزم .دکترا میگن ازهفته ۲۰به بعد نباید به کمر خوابید

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🍼👶 مامان فسقلی🍼👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت‌فرنگی 🍓 مامان توت‌فرنگی 🍓 هفته نهم بارداری