من راست میخوابم یا ب شکم میخوابم مشکلی ک نداره

۳ پاسخ

رو پهلو خوبه عزیزم روی شکم خوب نیست

پهلو اوکیه ولی به شکم نخواب دیگه

رو پهلو بخاب که عادت کنی هفته های بالا تر اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری