خانما من همش رو کمرم میخوابم مشکلی نداره ؟

۴ پاسخ

من رو شکم میخوابم 🤕💔

ماه سه به بعد پهلو بخواب چون باعث خفگی جنین میشه

بالش های بارداری هست شاید بتونه کمک کنه عادت کنید و براتون راحت تر بشه

تو بارداری به پهلو باید بخوابی
از الان سعی کن عادت بدی خودتو

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری