۶ پاسخ

در جواب مامان افرا اتفاقا ما تو شهر بزرگ نیستیم شهرمون کوچیکه من رفتم شهرستان نزدیکمون

من آنومالیم ۱۹۰۰ شد

نه منم نرفتم

اره واجبه چون کلیه هاش قلب و ستون فقرات انگشتاش و همه روموب مونگامیکنه

غربالگری دوم فقط ازمایش خون هست و بستگی به پزشکتون و نتایج ان تی داره.
پزشک من گفت نیاز نیست این ازمایشو بدم

خیال خودت راحت میشه به نظر من که اجباریه باید انجام شه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وپنجم بارداری