خانما تب پسرم 35.9 هس بالاس یا خوبه؟

۱۰ پاسخ

از ۳۷ و نیم به بالا تبه

من حالت طبیعی دمای بدنش۳۷ هس

خوبه تازه سردم هست

37
به بالا تب

این اصلا تب نیست دمای طبیعیه بدنه از ۳۷/۵ به بالا تب میشه

الان بچه شما تب نداره ..دما معمولی بدنشه

۳۸ب بالاتبه

۳۷.۵ ب بالا تبه

تب نیست۳۵

از ۳۷ به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان دوقلوهام♥️🔗 مامان دوقلوهام♥️🔗 ۱۵ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی