تب پسرم ۳۷ هس پاشویی کنم یا نه

۳ پاسخ

۳۷ که تب نیست عزیزم،۳۷،۵ تب هست

۳۷خوب ۳۸تب

آره استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۵ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی