دوستان ۳۷ درجه تب هس

۳ پاسخ

نه
با چی گرفتی؟

نه عزیزم از ۳۷/۵به بالا تب در نظر گرفته میشه

ن عزیزم ۳۸ب بعد تبه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی