۳ پاسخ

مامانا من این روزا تو ماه ششم هستم و به شدت خسته ام کارای روز مره ام رو نمیتونم انجام بدم مگر اینکه یه نسکافه با علی کافی باهم بخورم اون وقته که یه کم جون میگیرم میتونم به کارام برسم این همه خستگی طبیعیه؟

منم همینجوریم کلا درد کمی حس نمیکنی من یه خس فشار دارم

نه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙🐣 مامان امیرعلی💙🐣 روزهای ابتدایی تولد