سلام رفتم سونو ۱۰سیکل ببینید نظر بدید

تصویر
۳ پاسخ

۱۷ تا ۱۳ ۱۴ سیکل بزرگترم میشه
همون ۱۷ الانشم عالیع
اقدام داشته باش

فولیکول ۱۷خوبه آزاد سازی نداد؟

یعنی خیری نیست

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته دوازدهم بارداری
الهه الهه قصد بارداری