عزیزم ۹۰ درصد خانمایی که دائم دنبال علائمن و هی چک میکنن باردار نمیشن ! این که زود بزنی یا الکی بیبی چک بزنی یه کوچولو حالا یا خطای دید یا خط تبخیر هاله بیفته ادمو بعدش خیلی اذیت میکنه ! باید بیخیال باشی و فقط اقدام کنی ! اون بیبی چکت هیچی معلوم نبود من چشمام ۲۵ صدمم ضعیف نیست ولی چیزی ندیدم تروخدا بیخیال باشید انقد زود نتیجه میگیرید 💔
بزار دو روز دیگه باز تکرار کن
عقب انداختی؟
انشاالله ک هرچی خیره عزیزم ولی برا منم کلی هاله های الکی انداخت حتی تا ۲۵ روز هم صبر کردم ولی متاسفانه باردار نبودم، به نظرم به هاله اصلا اعتمادی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.