خانما میشه یه نگاهی به ازمایش من بکنین چطوره؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اوووف چقد آنزیمات بالا بوده خداروشکر اومده پایین‌‌. خوبه عزیزم

انزیمای کبدیت یکم بالاس

عزیزم درخاست میدی من سقفم پره 🥹🙏🏻🌹

خارش داری؟ چی شد دکتر این ازمایش و برات نوشت؟

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرناز و ملورین مامان مهرناز و ملورین ۸ ماهگی