سلام خانمایی که از تفسیر آزمایش بلدین یه نگاهی به آزمایش من میندازین

تصویر
۲ پاسخ

ادرارت که خوبه.خیلی کم باکتری توشه که معمولا برای این مقدارپزشکا دارونمیدن
قندم انگارنداشت
wbc
یاهمون گلبول سفیت یکم بالاست
همین

همه چیزت خوبه کمی گلبول های سفیدت زیاده ک عادیه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهشتم بارداری