خانوما آزمایش قند و ادرارم چطوره ؟ تفسیر بلدین؟؟

تصویر
۵ پاسخ

امروز صبح رفتم بهداشت، ماما گفت آزمایشت خوبه و مشکلی نداره ، شانسم سیستم قطع بود باید یک یا دوهفته دیگه واسه ثبت اطلاعات آزمایش قند و ادرار برم بهداشت

یه ذره کم خونی، بقیش خوبه، عفونت ادرار هم نداری.اوکیه

کم خونی یکم فقط بقیش خوبه

سلام خانما من دیروز رفتم دکتر واسم سنو گرافی نوشت رفتم انجام دادم گفت دهنه رحمم کوتاه شده و بچه پایین هست بنظرتون چیکار میشه آیا سزارین میشم خیلی از دیشب استرس گرفتم😔

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهلم بارداری
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان دخترم🩷پسرم💙 مامان دخترم🩷پسرم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری