۴ پاسخ

همه چیزت اوکیه
فقط اینکه لکه بینی داری؟
چون توی ادرارت خون بوده
و اینکه ارهاش خونت منفیه تحت نظر دکتر آمپول روگام یادت نره

همه چی خوبه ن عفونت ن قند هیچکدوم نداری

یدونه هم این

تصویر

یدونه هم این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری