خانما امروز آزمایش گلوکز داشتم
یه نگاهی میکنین

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم دکترتون چی گفتن!؟

خداراشکر خوبه
چی میخورید که قندتون پایینه ‌من متفورمین هم میخورم فایده نداره احتمالا از این هفته انسولین را شروع کنه برام

عالی

عالیه عزیزم

عالیه نرماله همچیت

خوشبحالت من قندم بالاست

همه چیز خوبه فقط آهنت کمه

سوال های مرتبط

مامان بلوط مامان بلوط هفته سی‌ام بارداری
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی