۲ پاسخ

من یه بار رفتم پیشش بشدت مهربون و با حوصله خیلی خوشم اومد ازش

من چندساله زیر نظرشون هستم فوق العاده مهربون و دستش خیلی سبک...من با اولین ویزیت بعد دوسال نازایی پیش دکتر فلاحی دخترمو باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان والا💎 مامان والا💎 هفته بیستم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری