۲ پاسخ

نه خطرناک نیس احتمالا یا رفلاکس یا حساسیت اگه خونی نیس و وزن گیری بچت خوبه کاری نمیخاد کنی پسر منم اینجوری بود خودش خوب شد

حساسیت میشه
رفلاکس هم میشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا👧❤ مامان لیانا👧❤ ۱ سالگی
مامان فاطمه❤️ مامان فاطمه❤️ ۱ سالگی
مامان زیباروی من مامان زیباروی من ۱ سالگی