۵ پاسخ

ببرش متخصص

شیر خوب میخوره عزیزم یا کم آبی یا حساسیت

خودت شیر ماست اینجور ویزا نخوردی ؟
یا اگه بهش شیرخشک میدی احتمالا از اونه

میگن دفع خونین ینی حساسیت ب پروتیین گاوی داره بچه

لابد حساسیت داره به پروتئین گاوی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی