سلام،پسرم ۶روزشه اگ ختنه اش کنم مشکلی نیست؟

۵ پاسخ

بزار ۴۰ روزگی

۴۰روزگی بهتره

وزنش بالای ۴ باشه اوکیه

نه بزا 10 روزش بشه بعد البته اگه زردی داشته باشه باید منتظر باشی یه ماهش بشه بعد

بزار ده روزش بشه بنظر من .من ده روزگی ختنش کردم زیاد اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی