بچه ها شیشه شیر فیلیپس اونت خریدم چجور؟

تصویر
۱۴ پاسخ

عالیه مخصوصا اونت

من چون دخترم هیچ نوع شیشه شیری نگرفت خیلی هزینه نکردم برای شیشه شیر

چرا میگیری عزیزم
میخای شیر خودتو ندی

مبارکه منم همینو‌ گرفتم

منم ازهمین مدل خریدم

خیلی خوبه

مبارک باشه 😍

چندگرفتی

چند عزیزم؟

خوبه منم دقیقا عین همینو گرفتم

خوبه..

اصلا راضی نیسم ازش

اینا سرشیشه گرده بچه تو دهنش اینور اونور میکنه سرشیشه های ارتودنسی بهتره

چرا دو قطره خریدی عزیزم برای نوزاد یا نیم یا یک قطره خوبه برو عوضش کن

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی