۴ پاسخ

من برای دختر بزرگم گرفتم خیلی محل نمی‌داد اما الان ک میره داخلش کوچیکه ام ب هواش میره داخل و مدت ها باهم سرگرمن

چه مدلی گرفتین اونایی که گرفتین؟🤗

من گرفتم خوبه بازی میکنه اسباب بازی میذارم داخلش سرگرمه

من گرفتم ولی بچم بهش بی تفاوت بود

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته پانزدهم بارداری
مامان پارمیدا و پاشا مامان پارمیدا و پاشا ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مائده مامان مائده ۱ سالگی