۶ پاسخ

چندماه پیش بچه خاهرشوهرم گرفته بود

بله پسر من
سه روز بکوب تب داشت ولی از 38 درجه بالا نرفت خداروشکر ولی همش داغ بود با استا و شیاف اصلاااا پایین نمیومد حتی با پاشویه فقط با پروفن دو سه ساعت تبش قط میشد دوباره شروع میشد دکترم بردم آموکسی کلاو داد با پودر کیدی لاکت و کتوتیفن مرتب میدادم بعد تقریبا روز 4 تبش قط شد
روز بعد بدنش ریخت بیرون روز دوم شدید تررر.بعد از روز سوم ب مروز بدنشم خوب شد خداروشکر

بله سه روز تب کرد بعداز سه روز دونه های قرمز زد بی اشتهاشد همش دوست داشت بخوابه بعداز سه روز هم خوب شد

ارههه ..۴ روز تب شدید ک با ایتا پایین نمیومد و یه سره پاشویه ،بعدشم تمام صورتش دونه قرنز و یه کمم بدنش تا ۳ روز خوب شد

اره ناگهانی تب۳۹درجه کرد بعد چند روز بی حال بدنش دونه های قرمز زد

این چه ویروسیه

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۱ سالگی