کسی بچش رزوئلا گرفته؟؟

۲ پاسخ

اره سه تا دخترام گرفتن
تب شدیدددددد تا سه روز بعد تب افتاد بدنش پرررررررررررر جوش یا لک های قرمز شد بعد سه روزم اینا رفتن هیچ دارویی هم نداره

بله دختر من پنج روز کامل تب کرد فقط با شیاف دیکلوفناک پایین میومد تبش

سوال های مرتبط