۵ پاسخ

هیچی فقط تبشو کنترل کن
بعدش دونه میزنه بیرون نیازی هم ب دکتر نداره

بدترین خدالعنتش کنه دخترم چن ماه پیش گرفت اونقدر اذیت شد فقط تب شدید تو سر بود
حتما هردقیقه تبش وچک کن بخور کن وقطره هاشو مرتب بده تا خوب شه ایشالله زود خوب میشه

اشتهای بچه کم میشه سعی کن مایعات مثل آب سیب طبیعی و آب پرتقال بهش بدی دختر من غذای بافت دار بالا می‌آورد سوپ رقیق بهش بده و اینکه دکتر گفت تا زمانی که تب داره قطره های مولتی و آهن رو نده

هیچی مراقب تب باش و دارو اگه داره بده خودش خوب میده. ، شیر هم زیاد بده

این ویروس خودش خوب میشه فقط باید مراقب تبش باشی هر ۴ساعت استا بده

سوال های مرتبط