مامانا کسی سونو ۳۰هفته برا وزن رفته

۴ پاسخ

من هم ۲۹ هفته رفتم با اختیار خودم

منم یکشنبه رفتم گفت صدگرمی کم داره

اره من ۳۰هفته کامل رفتم . چون وزنش کم بود بازم برام سنو نوشت ۳۰کامل . بازم سنو دارم ۳۴هفته

من ۲۹ رفتم

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۲ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری