۷ پاسخ

باید ناشتا بزنی

کسایی که جنسیت جنینتون مشخص شده میشه علائم هاتونو بگید بدونیم😍

من بعد از ده روز تاخیری عصر زدم درست بود

برااولین بار دوروز تاخیر ن ی هفته پیش زدم

من زدم درست بود

من زدم درست بود

من چن روز پیش زدم مثبت شد بعد آزمایش دادم منفی

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری