اونایی که هم هفته منید شکمتون ترک خورده ؟

۹ پاسخ

نه هنوز ولی چند باری روغن زیتون چربش کردم

نه هنوز

اره عزیزم

شکمم نه هنوز ولی یه چندتا روی رون پام اره

من از ۴ ماه ترک خورد

زوده بنظرم ۳۳ هفته تا ۳۵ احتمال داره

نه نخورده

با روغن زیتون هرشب چربش میکنم

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی