۱۹ پاسخ

من روغن بایو اویل زدم تا الان که ماه نهم ترک نخوردم

من روغن همیشه نمیزدم
از همین هفته پیش ترک خوردم🫠

من از اول سه ماهگی سه جور روغن زدم
نارگیل کره بدن نرم کننده و روغن کرچک اصلا تاثیری نداشت شکمم ترک خورد الانم فقط خارشش رو کم میکنه

من بایو‌اویل میزنم ترک نخوردم

هنوز نزده والا مامان و خواهرم ترک نخورد منم توکل کردم به خدا هیچی نمیزنم😶‍🌫️

البته من رونام ترک خورد 😂

عزیزم فک نکنم ب چیزی استفاده کردن باشه ب ژن بدنیت ربط داره
من نزد ترک زیر شکمم دوتا خط افتاد کوچیک
مامانمم نداشته
ولی میگن روغن زیتون بهتر از هر چیزیه

من اینو زدم از سه ماهگی تا الان ترک نخورده نمی دونم تا اخر بخوره یا نه

تصویر

ماه نهم شروع میشه منکه روغن زدم باز ترک خکردم بیخیال شدم

عزیزم من ۳۷هفته ترک خورد قبلش اصلا ترک نمی‌خورد روغن زیتون میزنم

هرچی هم بزنی باز ترک‌میخوره

من وارد ۳۶هفته شدم ترک خوردم

ژنتیک حرف اول رو میزنه ، من کرم مخصوص خریدم با روغن نارگیل اما بازم ترک خورد😂😂

من خیلی تحقیق کردم، بهترین و سالم ترین گزینه روغن باذوم شیرین بود.

من یه مدت مرتب میزدم
چند وقت نزدم
دیگه 3.4 هفته ای هست ترک خورد بالاخره

من شاید یه ده روزه مجدد ترک خورده دور نافم چرب هم کردم فایده نداشت وخیلی ترک هاش دردناکه

۲۷ هفته ترک خورد🥺روغن نارگیل و زیتون میزنم

من روغن بچه زدم تاالان ترک نخورده البته خواهرمم همین جوری شد

من از ۲۷ هفتگی ترک خورد 🤰🏻
روغن نارگیل میزدم

سی به بعد
با اینکه روغن زدم ولی بازم ترک خورد دیگه خودمو درگیرش نکردم😂

سوال های مرتبط

مامان لیا جوانکم💕🎀 مامان لیا جوانکم💕🎀 ۳ ماهگی