۲ پاسخ

دختر منم شب ۹ ماهگی دندونش زد بیرون الان ک یک سال داره ۴ تا دوندون داره دوتاهم تازه نیش زده میشه ۶ تا

من از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره چون درآورده اگه کلا دندون درنمیاورد یچیزی ولی چون داره هیچ اشکالی نداره

دختر من هنوز هیچی در نیاورده خواهر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی